Strony

sobota, 30 marca 2013

Tak...

No dużo w tym tygodniu się działo misterium... No i moje urodziny wyprawiałam 28 ale tak naprawdę są dziś...! Rano rodzinę dali mi prezent jeszcze jak spałam oczywiście nie odpakowałam go bo lubię spać! :)

Otworzyłam i dostałam fona.. Tak. Rano ok.12.00 poszłam z koszykiem do kościoła.. i o 16.00 babcia do mnie z dziadkiem przyszła! No...

Tak więc...
Wczoraj dostałam linka do listu który Jus napisał, zapamiętałam z niego wiele fragmentów które co Swag!!!
Tak więc, większość z tego listu pasuje do mnie hahha i o tym niedawno myślałam

..."pewnego dnia, wezmę ślub, opuszczę kościół, i wiele dziewczyn będzie płakać i patrzeć na mnie z czerwonymi oczami, spojrzę obok na moją żonę, będę chciał zostawić ją nas sekundę, iść przytulić te dziewczyny, ale nie będę mógł..."
"Mam nadzieję, że wiesz to, że cię kocham, i będę na zawsze, jesteś tą , dzięki tobie jestem kim jestem, może więcej niż raz zapomniałem wspomnieć o tobie..."

;(

..."moje dziewczyny, moje Beliebers, wezmą ślub i będą miały dzieci, wiele dziewczyn nazwie swoje dzieci: Justin, to dla mnie ekscytujące, ile Justin-ów będzie na świecie z ich powodu?"...

..."Jest mi ich żal, ponieważ oni nigdy nie będą wiedzieć, jak to jest gdy cierpią twoi rodzice, twoja mama..."
..."Mam tylko nadzieję, że nigdy mnie nie zostawisz, bo może jestem najbogatszy, ale bez Ciebie jestem nikim..."
..."Justin Bieber, dla ciebie jestem Justin, twój Justin,twój chłopak, który robi zdjęcia z zabawnymi minami z uśmiechem...Wiem że dorosnę, ale zawsze będę dzieckiem dla moich Beliebers"...
..."wiesz co? KOCHAM CIE. I tak, jestem twoim mężem, Pattie twoją teściowa, Jazzy i Jaxon są twoim rodzeństwem."...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz