Strony

środa, 6 marca 2013

Dzisiaj byłam od rana na rekolekcjach a potem poszłam z Oluśś Kingą i Meliną na orliku... Było super! po jakieś 30min. przyszli koledzy (yhhym ^^) z klasy i graliśmy w nogę.. Mam zdjęcia ale i tak zrobię o tym post osobny (tylko foty!)  tak więc potem poszliśmy na plac zabaw,jakiś most?, do parku na żyraffke! Na działki... No nie wiem gdzie jeszcze na dworze byliśmy ok.5h! Nie zapomnijmy o tym że ledwo co chodziłam...-,- Jedliśmy lody i gadaliśmy (dużo!) Odzyskałam błyszczyk :) Ale i tak potem z Kingą go  zepsuliśmy (GENIUS!) nO W parku był jakiś chłopczyk ze dwa lata miał.... Zaczął gadać Spie#$% su^&*i i wgl. Nie będę się wypowiadać  bo być może ktoś z jego rodzeństwa to czyta...
LoFFciamm takie ciepłe dni!! Niezapomniane chwile ze znajomymi! No i miałam napisać o tym że ksiądz mył naszym kol. nogi!!! 

Mocząc żelki w herbacie....
A i jeszcze raz thx za te :416 wyświetleń!
Skałba...
MNIaM!!!///

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz