Strony

niedziela, 24 marca 2013

Heyy!!!

Cześć robaczki :D
Ktoś pytał mi się czy jadę na Biebera, więc  Nie:( Najwidoczniej mogłam cię bardziej starać. Mam nadzieję że spodoba mu się akcja z serduszkami i bransoletkami z Twittera :P... No i zapamięta nas na długooo! :0
Nooo i żeby   OLLG   była z twitter-a i była wielką Belibers!!! <333

Niestety Jus tak się dla nas poświęca. :)  Jechał bus-em 19h żeby jutro na 19.00 się wyrobić... Mam nadzieje że się nie spóźni jak w Londynie :P...:c

Jego ostatni wpis na Twitterze:

  1. Good luck to my bro with his movie next week. We got something coming for everyone.
  2. LONGEST BUS RIDE EVER.

    Niecałe 15h temu więc za jakieś 5h coś napiszę!!!
     Ale musi być zaciesz na twarzy tych lasek w Łodzi!!!
    ZAZDROSZCZĘ!!! 

    Ja na razie myślę kiedy wyprawiam urodziny, bo 30 marca są święta!
    Ale na razie piję herbatę i o 20.00 ogl. ''Surowych RodZiców" :)
    Wczoraj byłam w Poznaniu u znajomychh<333
    NIE,NIE U KWIATKA!!! 
     Jak na razie piszcie na asku! ;p
    No i ogl. teraz Haney Bo Bo ... Tata twierdzi że ta mama Honey kicha jak świn*a :D

    Tak, więc wpadam w depresje,,,, Skałba @#$%^&*)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz