Strony

poniedziałek, 1 kwietnia 2013

zAKOCHAŁ sIĘ

Jezu!!! Miałam już całego posta i się usunął!!! Fuck!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tak, więc szybko... Wczoraj było "Spotkanie Rodzinne"...
Dzisiaj o 9.00 musiałam pojechać po mojego brata bo spał u babci :D
Potem pojechaliśmy do znajomych i Vincusia!
Mają tam takiego sweet pieska buldoga angielskiego. Vincent cały czas mnie zamykał kajdankami...
Ta, ogl. Hotel Transylwania (mam na temat tej bajki fobie :)) i Astelixa i Obelixa (coś o W.B), cały czas trZymał moja rękę -,-...Potem to mu się znudziło i zamknął mnie w jego łazience i sypialni rodziców.. Vincent ma DUŻO Lego dlatego miałam się czym bawić :D Potem jego mama przyszła i powiedziała że: "Księżniczki się ratuję a nie więzi", i "Julka Ci sie podoba" a on: "Mhhm", szkoda że ma 6lat :(...Vincent potem siĘ przebierał za krokodyla, lwa, małpkę, Chucka Norrisa LUBI SIĘ PRZEBIERAĆ!
ok. 16.00 wyjechaliśmy z Poznania ja oczywiście spałam :D tA///
Wczoraj pisałam z Dawidem i miałam pozdrowić... -.-
a  jutro jadę kupić bilety na koncert Kamila Bednarka i biografię Justina!!! Juhuuuu!!!
No teraz nie wstawię zdjęć z urodzin i dzisiaj bo mi się nie chcę :D Sorry!

Skałba <333https://twitter.com/JulieSkalba Twitter
ASK: http://ask.fm/JulieSkalba nARA!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz