Strony

piątek, 19 kwietnia 2013

Ach te pytania...

Sorry że tak długo nie pisałam Soba wgl.... Dużo się działo od tej wycieczki w Sandomierzuu!!! Pomijmy fakt że Hamala wszedł na moje konto:( Ja cie zabiję!!!! No i Kajtusss :*
Dobra to ja daje wam nowe odp. a wy klikajcie!!!

klikajcie i zadawajcie
Wolisz książki czy filmy?
jedno i drugie. :) Książka musi być ciekawa a film śmieszny .

Jak wyglądasz po przebudzeniu z rana?
Moje wlosy a w nieogarze -,-
Kochasz mnie  Julie Skalba
 
Ta jasne

Jaka jest najszczęśliwsza osoba, którą znasz?
Daleki chodzi z Sonia

http://ask.fm/Martyna200100 popytasz ją ? (tylko z anonima) W ZAMIAN ZADAM CI 10 PYTAŃ :)
Spoko

ehehehehe
Huehuehuehue

.....

 lubi to
20/20 like ?
Jasne
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
chyba żartujesz dziewczynko ;p

Czy pamiętasz swój pierwszy dzień w szkole?
NIEZBYT ale pamiętam jak Soba się do mnie przyczepiła ....


o fuc* ale w tym filmiku wyszłam... łach :D  Weronika S********
hahaah JA NIE LEPIEJ :d


co tam tulipanie
nudy, uraczę cie poezją " Każdy chciałby mieś klucz którym mógłby otworzyć każde drzwi, ale... no i dalej sprawdź se w necie"

a kto ci sie podoba
wszyscy i nikt ... -.-

Ja ja zabije!!!!!  Julie Skalba
juz mi przeszlo
jestes agresywna
wiem ;p

jaki lubisz dzien tygodnia
piątek

Soba mi wylaczyla swinia
Na stos z nia!

Popytasz?Prosze ;( Bo osama Cie zapierdoli!  Osama bin Laden
boję się...

cycki ^

pvpvpvpp vdplfv[kdfpgidjfghndfugjjodfbsdfyidvegfydifdsfgbdlskfjdsfjdsfjksdkfksjdfksfkfdkjsdf RYZEK JEBEN W DUPEN KECHEN hdcbfvid;vbgfdhblkghf
ej no ej.....

kaj to niet jader wolark jo jo :D
hahah nie kumam

masz duze ?
wielkie ...
halluu
hey....
Zupa Romana
taaaa.... Papaj

hallu
halllo!!!

<33
 lubi to
Wal śmiało chyba że to ty Betka ... :)

nie jestem pewien czy Ci się ujawnić,bo Ty jesteś tak fajna ,spoko masz charakter i jesteś ładna,boję się że bedziesz potem mn unikać;((

 lubią to
śliczna <3:) wiesz sorki,że z anonima ale bardzo mi sie podobasz,widziałem Cię wczoraj,tylko nie wiem czy ty mnie.Znasz mnie i ja Cb też,szkoda ,że mnie nie zauważasz:(
ale kim ty jesteś?

Ludzie to nie jest promowanie!!!
no właśnie :D

LOL , myślisz że zaistniesz sławą?
???

siema, pomagamy kumplowi ‎@Nawroc07 dobić 18k like. Pomożesz? z góry dzięki :***  Kacper ;3
spoko
.
.hah
.
\
 lubi to
promowałaś się na 4funtv :D tam miałaś ładniejsze zdjęcie ;dd
O.o dzięki <333

jesteś zła?????????????????????????  Mateusz Urban
hahaha ta ;)

ty wysyłałaś coś na 4fun tv?zeby wbijali na ask'a twojego?
No hahahah Slawna jestem! Ziomki

 lubią to
byłaś na 4funtv
Tak :)

Skąd się znamy ? XD  Fabiśka. ^^
haha bawiliśmy się kiedyś jak byłaś na wakacjach u swojej cioci :-)

lubi to
masz drugie imie?
nie.... na szczęście ^^

aha
no śliczne ^^

jaki masz kolor oczu?
ah... piwne <333
lubi to
Ask.fm/aleksandrababii
no ta ta jarasz się Kwiatkiem i wgl. go nie znasz!

Znasz kwiatka?
a co cię to! na pewno nie wstawiam jego foto na profilowe :D

Ok
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Zartowalam :-C

to ty jesteś skałbia .......................................................................................................................................................................................................................................................................................
Nie Kunegunda.... :-C

Jaka jest Twoja ulubiona część dnia?
Wieczur bo dużo wpier@#%& ;-)

jak tam wycieczka :D O której wstałaś  Weronika S********
ok. 12.00 :D
Kocham cie x Zostan moja zona!!!<3<3<3<3<3<3
no dobrze... zostanę :***

 lubi to
Co Ci się śniło ostatniej nocy?
Ostatniej nocy nic mi sie nie snilo bo nie spalam. Gdyz bylam na wycieczce i nie spalam!:'(

 lubią to
Jakie jest Twoje ulubione słowo?
koło dup*,, swaggie, omg! <333 NW :d

Ile masz zębów?
dużo... jeszcze tylko zęby mądrości ;p

20/20 lajk ? Jak tak to zaczynaj, jak nie to sorry za spam <3 ‎@Patryczek281  Justin Bieber
spoko ale ty pierwsza ;d

Dobra nie chce mi się usuwać tego ... więc macie....
Koffam was <333 Nara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz