Strony

piątek, 1 lutego 2013

Football??!!

Dziś graliśmy na w-f w noge na orliku.. Było biście zaczoł padać deszczyk i oczywiście stałam na bramccee...Soba specjalnie nie przyszłaś na test!!!Ale i tak było fajnie.. Wiktor odwalał niezłe numer na infie...Zastanawiałam się po co weszedł pod biurko,,, musiał zrobić coś intymnego (jak on to powiedział) :D
Właśnie zrobiła sobie fotki...Nakarmiłam ptaszki (cip cip) nie przyleciały Foch, może śpią :(
A tak wgl. czy ptaki mają śluby? kiedyś widziałam coś podobnego jak byłam mała.. ( dobra ogar!)

Koncert Biebera!!! Nie wiem gdzie kupić bilet może ktoś wie??? PISAĆ!

nO WIEC nara                        Skałba ^^

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog ! Obserwuję i proszę o rewanż! Zapraszam do mnie Modnisia160.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń