Strony

sobota, 2 lutego 2013

^-

Dziś urodziny megoo dziadka Sto lat!!! :D
Jedziecie na koncert Biebera?
ja chciałabym jechać ale do Łodzi mam jakieś 300km
I musiałabym jechać z rodzicami...
Wiem niektórzy jadą z kol. Ale u mnie nikt nie wydałby 400zł za koncert kogoś kogo nie słucha. ;(
Rycze!!!! jak o tym myślę... :(
Ale takie jest życie... Nie wiedziałam że za foto z Bieber-em z własnego fona trzeba zapłaciś 1500zł...

Kiedyś Bieber był lepszy teraz jak ogl. te filmiki na YT dziwie się jak może zrobić sobie zdjęcie z 10 laskami
jak widzi że jest ich ze 100..
LuDzie się zmieniają, nie moge uwierzyć że wreście będzie w Polsce! Pamiętam jak jeszcze zaczynał...
Tak wgl. to "poznałam" go ok.6lat temu kupiłam jakąś gazetę i był na kalendarzu, trzymał w ręce jakieś czekoladki czy coś?! :D A na dole pisało "Justin Bieber" wyklikałam w necie i były tak jakieś stare filmiki kiedy zaczynał :)
Pamiętam jak co dzień myślałam kiedy przyjedzie i wgl. No a teraz jest i  nw  czy pojadę...

                                                                                                                                                        
LoFFciam CiEm!!!

1 komentarz:

  1. nie jestem jakąś jego fanką, ale masz rację- z tego co słyszałam zmienił się... no, ale to było pewne..każdy by się zmienił gdyby za kilka dni był popularny na całym świecie.. ; >
    zapraszam do siebie- może zaobserwujesz ? ;)
    http://galaxyswag.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń